فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

ارشد بخونیم یا نه؟ دکترا بخونیم یا نه؟

دوشنبه, ۳ دی ۱۳۹۷، ۰۴:۲۲ ب.ظ

با توجه به اینکه این سوال شب و روز از حقیر پرسیده می شود 

خیلی کوتاه به آن می پردازم

...

با وجود تمام انتقادها به نظام آموزشی حاکم

و با وجود تمام کم و کاستی های مربوط به تحصیلات دانشگاهی در ایران و بی ارزش بودن مدارک

ولی

بنده به شخصه اگر باز هم برگردم به گذشته

فقط و فقط مسیر تحصیل را ادامه خواهم داد

و تا دکترا ادامه خواهم داد


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۰۳
  • ۱۳۵ نمایش
  • فرید آقاجانی

ادامه تحصیل

ارشد

دانشگاه

دکترا

دکتری

نظرات (۱)

چقدر خوبه که موضعتون نسبت به خوندن و نخوندن رو قاطعانه میدونید.

من نمیدونم ادامه بدم یا نه
از نظر فردی اصلا علاقه ای به ادامه تحصیلات اکادمیک ندارم
دوست دارم اون چیزهایی رو که علاقه دارم و لازم دارم رو خودم به صورت خودجوش (و در خیلی مواقع با کمک اساتید ) یاد بگیرم نه که برم دانشگاه و مدرک بگیرم

از طرف دیگه نگاه جامعه و محیط کارم بدجوری مدرک گراست. اصلا کاری با توانایی فردی و دانش و مهارتت نداره مدرک براشون اولویت اوله و بس.

سر در گمیه بدیه
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی