فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

درسی از خرید کتاب هدیه

دوشنبه, ۲۴ دی ۱۳۹۷، ۰۹:۳۳ ب.ظ

برای خرید کتاب به کتاب فروشی بزرگی رفته بودم

فکر می کردم پول زیادی همراه خودم دارم

اول برای خودم کتاب برداشتم

و بعد به ذهنم خطور کرد که به عنوان هدیه هم کتاب بردارم

...

وقتی خواستم پولشون رو حساب کنم

هر کارتی رو که کشیدم پول نداشت

...

بین خرید کتاب خودم و هدیه مونده بودم


نهایتا کتاب هدیه رو حساب کردم و برای خودم کتابی نخریدم

به کتاب فروش گفتم، این درسی بود برای من که در صورت پول نداشتن

آیا حاضرم از خودم بگذرم یا نه؟

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۰/۲۴
  • ۱۱۶ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۲)

عنوان کتاب خریداری شده رو هم کاش میگفتید:)
پاسخ:
رمان کلاسیک با عنوان قصر آبی
توی بحث خرید کتاب از خودگذشتگی کردن برای من یکی که خیلی سخته
حتی به زورم که شده باید یه کتاب کوچولو برای خودم بخرم
وگرنه کلی غصه میخورم
پاسخ:
برا همین سخته
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی