فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

احساس گناه و حال بد

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۱۱:۵۸ ق.ظ
تا جایی که بتونم سعی کردم کمتر احساس گناه رو تجربه کنم و به کارهایی نپردازم که این احساس رو به من بده
...
اما
یکی از چیزهایی که واقعا من رو به هم می ریزه و از فکر کردن به اون حال بدی دارم
اینه که کلاسی رو برگزار کنم و کم کم به نظرم برسه که به دانشجو چیزی اضافه نشده یا چیزی یاد نگرفته
در یک کلام وقتش تلف شده 
اگه شرکت نمی کرد و در کلاس حضور نداشت هم اتفاق خاصی نمی افتاد
...
  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۱۷
  • ۱۴۱ نمایش
  • فرید آقاجانی

احساس گناه

حال بد

حال خوب

مدرسه

کلاس

نظرات (۱)

  • یاسین اسلامی
  • سلام.
    یک اینکه برنامه ریزی میکنیم 
    دو اینکه میگن نیت مهمه . درست میگن

    من نیت میکنم استاد فلان جا بشم 
    و تمام سعی و تلاشمم رو میکنم 
    تا حدالامکان با برنامه پیش میرم تا به بهترین نحو احسن اجرا بشه 
    (اینکه دارم برنامه میریزم، برنامم مطابق با سلیقه و رفتار دانشجو های اون کلاسه دیگه)
    پس دیگه مرده شور ضامن قیامت نیست 
    من دارم کارم رو بدرستی انجام میدم 
    دیگه از اونجا به بعدش وظیفه خود فرد مقابل هست که چیکار میکنه 
    من نباید غصه بخورم
     اگرم میخورم کم بخورم 


    دعاتون میکنم 
    انشاا.. عاقبت بخر شین 
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی