فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

نام دانشگاه بر لب

پنجشنبه, ۲۲ فروردين ۱۳۹۸، ۰۶:۳۴ ب.ظ

جرات نمی کنم حتی نامِ دانشگاه را بر لب بیاورم

چرا که بعضی شیاطین با نام و نقاب و چهره ی دانشگاهی، چه گناه ها که نکرده و چه زندگی ها که به هم نریخته اند

...

ترجیح می دهم ادعا کنم که از استادی و دانشگاه هیچ نمی دانم و هیچ نمی فهمم


من یک معلم هستم و بس

(و معلم واقعی فقط و فقط دکتر علی شریعتی است)


  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۲۲
  • ۳۶۷ نمایش
  • فرید آقاجانی

استاد

دانشگاه

دکتر علی شریعتی

معلم

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی