فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

محبت ملاک دار!

جمعه, ۲۶ مهر ۱۳۹۸، ۰۲:۳۷ ب.ظ

بله محبت می کردم

ولی به چه کسانی؟

به کسانی که با من هم سلیقه باشند

در واقع اون هایی که من رو تایید کنند!

 

این محبت نیست

این کاسبی و خودستایی است

 

دلم می خواد روزی برسه که آدم ها رو بدون محاسبه بخوام

هنر اینه به کسی محبت کنی که اطمینان داری نمی تونه جبران کنه

 

  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۷/۲۶
  • ۳۲۱ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی