فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

ندانستن های قیمتی

سه شنبه, ۷ فروردين ۱۳۹۷، ۱۱:۲۹ ق.ظ

خیلی ندانستن ها بهتر است

کاش ندونی

باید هم ندونی

کدوم ندونستن اینقدر قیمتیه؟

...

بله

ندونستن مسائل شخصی مردم

ندونستن عیب های مردم

ندونستن بسیاری از مسائل اجتماعی، جرم و جنایت ها

...

خیلی چیزها رو اگه بدونی فقط انگیزه تلاش رو از خودت گرفتی و دلسرد شده ای

دلم می خواد با یک ذهن و دل مثبت با مردم معاشرت کنم

به من چه که خوبن یا بد؟ حلال خورن یا حرام خور؟ دزدن یا نیستن؟

...

من در این دنیا مهمان هستم، حداکثر یه هفتاد سالی تو این دنیام و بعدش میرم

بهتره صاف تر از این ها دلم رو نگه دارم


  • فرید آقاجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی