فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

شاید یادمون بندازه که

جمعه, ۱۶ اسفند ۱۳۹۸، ۰۹:۱۰ ب.ظ

شاید کرونا یادمون بندازه که ... 

دوباره یادمون بندازه که انسانیم ؛ 

یادمون بندازه که در مقابل حال همدیگه مسئولیم ؛ 

یادمون بندازه که حال بد تو باید دغدغه من هم باشه ؛ چون ممکنه فردا به من هم سرایت بکنه ؛ 

یادمون بندازه که مرگ و میر مسریه ؛ 

شاید دوباره یادمون بندازه که انسانیم ، آفریده شده ایم برای مهربانی کردن، برای لذت بردن، برای ساختن و جلو رفتن و تبدیل کردن دنیا به جایی بهتر برای زندگی ؛ 

روزگار جالبی نیست ولی زمان خوبیه که کمی بیشتر به جایگاه و شأن انسانی خود فکر کنیم.

 

سید سروش سیدی فرد-دانشجوی کارشناسی روان شناسی

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۲/۱۶
  • ۱۰۲۰ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۱)

  • فرشته محبی
  •  این خط از متنش

    ((یادمون بندازه که حال بد تو باید دغدغه من هم باشه ؛ چون ممکنه فردا به من هم سرایت بکنه )) عالیه

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی