فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

لذتی غیر قابل وصف

جمعه, ۵ بهمن ۱۳۹۷، ۰۹:۵۷ ب.ظ
از کسانی هستم که تقریبا لذت صاحب مبایل شدن، تلگرام داشتن و اینستا داشتن رو دیرتر از همدوره ای ها و هم نسل ها چشیدم
چند سالی حسرت داشتن گوشی با من بود
اما
فکرشم نمی کردم
روزی برسه مثل همین روزها
مثل همین الان
که بزرگترین لذت زندگیم خاموش کردن گوشی و فاصله گرفتن از دنیای داخل مبایل باشه
راحت میشم
راحت
وقتی گوشی خاموشه
می تونم فکر کنم
تمرکز کنم
کتاب بخونم
بنویسم
در کنار خانواده باشم
و از همه مهم تر
نفس بکشم نفس
  • فرید آقاجانی

اینترنت

فضای مجازی

مبایل

گوشی

نظرات (۱)

وقتی موبایل رو حذف میکنم از زندگیم احساس ارامش میکنم
احساس اینکه دیگه تحت کنترل خودمم نه دیگران
واقعا حس خوبیه
فقط حذف کردن صد درصدرش این روزها و طبق زمونه غیر ممکنه
وگر نه حتما اینکار رو هم میکردم
:)
پاسخ:
واقعا بیگ لایک
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی