فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

حداقل سعی کن

شنبه, ۱۳ بهمن ۱۳۹۷، ۱۰:۵۶ ق.ظ
زیاد می بینم. هر روز می بینم. همه جا می بینم. یکسره می بینم.
کسانی که کلا ولش کردن.
چیو؟
زندگی رو. تلاش رو. کوشش رو. همت رو. موفقیت رو. درس رو. خوندن رو. پیشرفت رو.
ولش کردن.
ما که آدم مهمی نشدیم پس ولش. اصلا نخواستیم.
...
حداقل سعی کن. 
حرکتی بزن.
کاری بکن.
قدمی بردار.
راکد ننشین سر جات.
تماشاچی نباش.
...
دنیا تماشاچی نمی خواد. دنیا بازیگری جسور و نترس می خواد.
  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۱۳
  • ۱۱۹ نمایش
  • فرید آقاجانی

تلاش

سعی

مدرسه

همت

کارجو

کوشش

نظرات (۲)

به نظر من بهتره کلمه شجاع رو جایگزین کلمه نترس در جمله اخر کنید.
ترس همیشه بد نیست. شجاعت کلمه بهتری میتونه باشه براش. 

این روزها اغلب ادمها درگیر روزمرگی شدن.
اعتراف میکنم خود من هم با همین مشکل دست به گریبانم.
از بیرون که به زندگیم نگاه کنی میبینی در حال سعی مداومم ولی خودم که از حال خودم خبر دارم. همین سعی کردنهام تبدیل به روزمرگی شده.
گاهی به جایی میرسی که فقط میخوای بگذره. دیگه مهم نیست چجوری فقط میخوای که تموم بشه و بره و بره و بره و این خیلی بده.
بازیگر خودش نیست فقط بازی میکنه 
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی