فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

اولین روز کاری سال ۹۸

شنبه, ۱۷ فروردين ۱۳۹۸، ۰۸:۰۷ ق.ظ

امروز برای من اولین روز کاری در سال ۹۸ محسوب میشه چرا که کلاس های دانشگاه از صبح ۱۷ فروردین تشکیل میشن

هر سال نوروز با خودم می گفتم آیا ممکنه امسال پر از اتفاق های خوب باشه؟

آیا امسال، سال خوبی میشه؟

ولی

خیلی خوشحالم

زندگی شادی خواهم داشت

چون اولین سالیه که به جای امید و آرزو کردن، با خودم میگم

آیا سال خوبی رو خواهم ساخت؟

آیا روزهای خوبی برای خودم با اراده و تلاش رقم خواهم زد؟

آیا می تونم زندگی خودم و اطرافیانم رو کمی بهتر کنم؟


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۱/۱۷
  • ۱۰۶ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۲)

  • علیرضا داداشی
  • سلام و سال نو مبارک.
    امیدوارم سالی سرشار از موفقیت را خلق کنید.
    موید باشید.

    پاسخ:
    سلام.
    متشکرم آقای داداشی بزرگوار
    برام افتخاره که انسان به معنای واقعی معتبری چون شما به وبلاگم سر می زنند.
  • علیرضا داداشی
  • سلام و سال نو مبارک.
    امیدوارم سالی سرشار زا موفقیت را خلق کنید.
    موید باشید.

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی