فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

شیطنت

يكشنبه, ۲۹ ارديبهشت ۱۳۹۸، ۰۱:۵۴ ب.ظ
نمی دونم چرا تا احساس می کردم که سر کلاس یک استاد چیزی گیرم نمیاد
غایب می شدم و می رفتم کتاب خونه
به نظرم می رسید خودم چیزهایی بهتری می تونم یاد بگیرم تا اینکه سر کلاس های یک قرون دو زاری بنشینم

خیلی وقت ها به من ایراد می گیرند که چرا حاضر غایب نمی کنم
من در معلمی و استادی خودم معتقد بودم که اگه کلاسم به درد بخور باشه
بچه ها به طور اتوماتیک میان و شرکت می کنن
اگر به درد نخوره، چرا به زور بیارمشون؟ با شکم درد و اجبار

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۰۲/۲۹
  • ۱۳۲ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی