فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

می نویسم پس می اندیشم!

دوشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۸، ۰۵:۲۵ ب.ظ

تا کسی می نویسد به او امیدوار باش

چون نشان می دهد که هنوز مطالعه می کند

هنوز می اندیشد

هنوز دغدغه دارد

 

از همه مهم تر اینکه

هنوز احساس بی سوادی می کند!

و من چقدر عاشق این احساس زیبای بی سوادی هستم

اینکه بدونم هیچی نمی فهمم

 

و این پیش نمیاد مگر با نوشتن مداوم 

  • موافقین ۱ مخالفین ۱
  • ۹۸/۱۱/۲۱
  • ۴۲۰ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۱)

  • سید سروش سیدی فرد
  • پروفسور حسابی چه زیبا میگه که انسان با مطالعه ی کتاب های زیاد (درسی/غیردرسی) به این نکته برسه که هر چقدر مطالعه کنه بازم احساس کنه «نمی داند» و همین نکته او را به مطالعه های بیشتر و بیشتر سوق بده تا «بداند» ولی باز هم به این نکته برسد که نمی داند و نمی داند و نمی داند ................ 

    کتابی که خیلی دوستش دارم و بار ها و بار ها از خوندش سیر نمیشم : 


    انسان در جست و جوی معنا دکتر فرانکل


    من علاقه ای به مطالعه کتاب های غیر درسی اصلا ندارم ولی این کتاب تنها کتابیه که چند بار می خونم و چند بار نوت بر میدارم ازش و مورد استفاده قرار میدم. 

     

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی