فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

کمی یا کیفی

پنجشنبه, ۲۲ اسفند ۱۳۹۸، ۰۱:۲۳ ق.ظ

خیالمون راحت

ما هزاران ساعت در مدارس و دانشگاه ها سوزوندیم

چیزی گیرمون نیومد

پس

ملاک هاتون رو کیفی کنید

 

مهم یاد گرفتنه

نه تعداد کتاب، نه تعداد صفحه

  • موافقین ۰ مخالفین ۰
  • ۹۸/۱۲/۲۲
  • ۱۲۲ نمایش
  • فرید آقاجانی

نظرات (۱)

  • سید سروش سیدی فرد
  • شعار مخصوص خودم اینه ؛ برا خودم یکجایی یادداشت کردم وقتی اول راهنمایی بودم یعن سال تحصیلی 88-89 ........... یعنی بعد از اینکه با معدل کل 20 دوره ی ابتدایی رو تموم کردم و بابام یه دوچرخه برام خرید.... بعد اون دوچرخه رو 6سال بعد وقتی دوم دبیرستان بودم موقع ماه رمضون بود؛ از تویه خونه دزدیدند....

    اما شعار من چیه؟؟؟ 

    اول کیفیت ...... بعد کمیت 

    اول خوب یادگرفتن ...... بعد 20 گرفتن 

    تویه شغل آیندم ؛ اول خوب کار کردن ...... بعد پول و حقوق گرفتن 

    .

    .

    .

    همه چیز اول سبک کیفیت ...... بعد کمیتش 

    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی