فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

رضا امیرخانی و نفحات نفت-قسمت ۱

دوشنبه, ۸ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۲۳ ق.ظ

منم و اتاقی ساکت و فرزند ۱۵ ماهه ام

همش دوس داره با خودکار من بازی کنه

خودکار رو از دست من می قاپه

خودکارهای فانتزی رنگی رو دوس داره

در اتاق رو می بندم

من پای میز تحریر نشستم و سررسید رو باز کردم و می نویسم

موسیقی روح نواز پیانو پخش میشه

...

کتاب نفحات نفت رضا امیرخانی رو میزه

رضا امیرخانی برای من خیلی بزرگه

چرا؟

کلامش

مدل نوشتنش

رسم الخط کتاب هاش

فروش باورنکردنی کتاب هاش

(کاری نداریم به این حرفا)

در کتاب نفحات نفت اشاره می کنه به اینکه یکی از کسب های حلال و پاک ترین روش های ارتزاق، نوشتن است

...

بنده حقیر به شخصه تا حالا از نوشتن کسب درامد نکردم که حسش رو درک کنم

من نون معلمی خوردم و عاشق نون معلمی هستم

ولی یکی از رویاهام گذران زندگی از راه نوشتنه

حس فروش کتاب، دیدن کتابی که خودت نوشتی در دست مردم

...

نمی دونم چه حسی داره ولی باید جالب باشه


  • موافقین ۱ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۰۸
  • ۱۶۷ نمایش
  • فرید آقاجانی

رضا امیرخانی

مقام کتاب

نفحات نفت

نوشتن

نویسندگی

نظرات (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی