فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

راضی ام از این افکار

سه شنبه, ۹ بهمن ۱۳۹۷، ۰۸:۵۲ ق.ظ

همه می دانند که این روزها تعداد نگاه هایی که به صفحات مبایل و لپ تاپ ها می افتد بسیار بیشتر از نگاه هایی است که به هر جای دیگری است.


حال که نگاه های همه ما محدود به مبایل و لپ تاپ است، من background هر دو را عکس کودکی معصوم گذاشته ام.

هر گاه نگاهم می افتد، اول از همه چشمان معصوم کودک را می بینم. به فکر فرو می روم. می اندیشم مدتی. احساس خاصی پیدا می کنم. حالم تغییر می کنه حسابی.


سال ها پیش در دبیرستان حرفی زدم که اساسی عتاب شدم از طرف همکلاسی ها.

گفتم همین افکاره که زندگی آدم رو می سازه.

راضی ام.

راضی از فکر کردن هام.

چون معتقدم آنکه فکر نکند، از انسانیت دور خواهد شد و انسان نخواهد ماند.

افکار تو، ذهن تو و باورهای تو، آینده تو را خواهد ساخت.


  • موافقین ۲ مخالفین ۰
  • ۹۷/۱۱/۰۹
  • ۳۶۹ نمایش
  • فرید آقاجانی

انسانیت

تفکر

تفکر مثبت

جادوی فکر

زندگی

نظرات (۱)

چیزی که این روزها خیلی کم دارمش

با خودم فکر میکنم چی شد که سرم انقدر شلوغ شد؟
چی شد انقدر مشغولیات پیدا کردم؟

کتاب دنیای سوفی رو میخوندم و درباره فیلسوفهای اولیه فکر میکردم
که عموماً بیشتر زندگیشون رو گذاشتن برای فکر کردن و دیدن و بررسی  کردن
و الان چقدر از اینجور ادمها کمتر داریم

قدیمها با تمام مشکلات و سختی هاش باز هم میرسیدن همه کاری بکنن
اموزش ببینن
کنار خانواده باشن
زندگی کنن
توی افکار خودشون غرق بشن
استراحت کنن
و...

ولی الان اگه بخوای کامل یکیشو داشته باشی صد درصد بقیه رو از دست میدی و اونیم که انتخاب کردی داشته باشی بازم نمیتونی کامل داشته باشیش.حداقل که برای من اینطوریه.
چی شد که اینطوری شد
ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی