فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

فرید آقاجانی

تنها وبلاگ رسمی فرید آقاجانی، عضو هیئت علمی و استاد دانشگاه

اینجانب هیچ گونه اکانت و صفحه ای در شبکه های مجازی ندارم و فقط همین وبلاگ متعلق به من است.

آخرین مطالب

حالم خوبه وقتی که

شنبه, ۱۰ آذر ۱۳۹۷، ۱۰:۴۳ ق.ظ
حالم خوبه وقتی تو مدارس تدریس می کنم و پسربچه هایی رو می بینم که هزار و یک انگیزه دارن
وقتی خبر مطالعه انواع کتاب غیر درسی رو ازشون می شنوم
وقتی امید به تغییر در خودشون و آینده کشور رو می بینم
وقتی رفتار پخته و مودبانه شون رو می بینم

بعد از حدود ۴ سال تدریس در دانشگاه ها(شروع تدریس حرفه ای در دانشگاه بنده، بهمن ۱۳۹۳ بود) و تقریبا قطع ارتباط درسی با مدارس(غیر از تدریس در آموزشکده های زبان انگلیسی برای نوجوانان)، با شک و تردید فراوان برگزاری کارگاه مدیریت زمان در مقطع دبیرستان اول(راهنمایی قدیم) رو قبول کردم و اوایل خیلی دودل بودم که کار درستیه یا نه

الان بعد از گذشت ۵ جلسه از برگزاری کارگاه مدیریت زمان و ارتباط با مدارس، خیلی راضی ام و امید دارم.

تا شقایق هست 
تلاش باید کرد
و 
تلاش، یکی از زیباترین هدیه های خدا از نظر من است.

نظرات (۱)

  • نگار جهانشاهی
  • خوبه ادامه بده
    ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
    شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
    <b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
    تجدید کد امنیتی